חגיגה בלונדון עם שוודי שמזיין בלי הפסקה


הייתי בביקור בלונדון
החברה סידרה לי מלון מפואר כמו שאני אוהב עם חלונות מהרצפה לתקרה 
בקומה 40 ומשהו נוף מלהיב לכל לונדון 
חדר מלון מחרמנים אותי והחלטתי לחגוג
היה 4 בצהריים נכנסתי לגיירומיאו וחיפשתי 
די מהר מצאתי בחור שוודי עם גוף שווה 
הוא סיפר לי שהוא אוהב סשנים ארוכים וסקס חזק 
הוא התרברב שהוא יכול לזיין בלי הפסקה עד שאצעק די
מה שרק חירמן אותי יותר  
הזמנתי אותו עליי למלון 




עד שהוא הגיע נכנסתי להתקלח הכנתי את עצמי

יצאתי מהמקלחת
ונהנתי מהנוף בקומה הארבעים


שמעתי דפיקה בדלת
הבחור נראה כמו בתמונות גבוה ומרשים
הוא הוריד את החולצה וחשף גוף שווה
הוא נצמד עליי והתחלנו להתנשק לעומק הוא הוריד ממני את החולצה ונשארתי רק עם תחתון צמוד




הוא הוריד אותי על הברכיים ונעמד מולי מלטף את הגוף שלו באיטיות ומחרמן אותי
אבל אני יכול רק להסתכל בשלב זה

הוא הוריד נעליים ומכנסים ונשאר בתחתון שחור וצמוד מולי

הוא אמר לי לפסק רגליים ועם כף רגלו בדק את מצב הזיקפה שלי
עובר בעדינות על הכלי שלי שעמד כמו טיל בתוך התחתונים



הוא שוב ליטף את עצמו מולי וראיתי את הכלי שלו עומד חזק בתוך התחתון השחור שלו

הוא הוציא את הזיין שלו והתחיל להצליף לי על הפנים ואז נתן לי לטעום ממנו
התחלתי לרדת לו בעדינות

ואז לקבל בפה הוא החזיק לי את הראש ונתן לי דפיקה בפה מחדיר את הזין שלו עמוק לתוך הגרון שלי


מצצתי לו שהוא עומד מעליי ואני נהנה מהכלי העבה שלו

אחר כך הוא הרים אותי מהרצפה והתחיל ללקק לי את הפטמות

מהר מאוד הכניס אצבע משומנת לחור שלי והתחיל להכין אותו לכלי החזק שלו
הוא דפק אותי אם האצבע שלו ואז שוב נתן לי לרדת לו על הכלי השווה שלו

הוא הצמיד אותי לחלון הענק
וכופף אותי כך שישבני היה מופנה עליו
הוא שפך מלא גל קריר על החור שלי ושימן אותו טוב
הוא המשיך לשחק לי בחור עם האצבעות שלו מגרה אותי להתחנן לכלי הענק שלו


הוא המשיך לשחק לי בחור מכניס אצבע ועוד אצבע
ומדי פעם נותן לי לרדת על הכלי הענק שלו

עד שחדר אליי מאחורה עם הזיין שלו והתחיל לזיין אותי מאחורה
בהתחלה לאט ואז נכנס לקצב ודופק אותי
הוא שם שתי ידיים על הישבן שלי והמשיך להיכנס ולזיין אותי
דוחף את הכלי שלו עד הסוף

ואז יוצא וממשיך לזיין כמו מכונה


אחר כך הוריד את הקונדום ושוב בא לרענן את הכלי שלו בתוך הפה שלי

אחר כך עברנו לשולחן
נשכבתי על הגב והוא החזיק לי ברגליים וזיין אותי חזק יוצא ונכנס


אהבתי לראות את הגוף שלו מולי כשהוא פותח אותי ודופק בלי סוף



הוא סובב אותי על הצד ושוב חדר והתחיל לזיין חזק
החור שלי היה פתוח ורק רצה עוד ועוד

הוא זיין כמו מכונה לא מפסיק ולא מראה סימניי עייפות

אחר כך הוא יצא
ירדתי לו עוד פעם ואחזתי בישבן המדהים שלו
הייתי חייב לטעום את הישבן הכדורי שלו
כופפתי אותו והבאתי לו רימינג עמוק הוא נאנח ונהנה
נשכבתי על הגב על השטיח ואמרתי לו שישב לי על הפני


הוא נעמד מעליי פיסק רגליים ונתן לי להכניס את הראש הין שני העכוזים הענקיים שלו
וואו מדהים טרפתי לו את החור בתאבון

אחר כך הוא התתישב על הספה עם כלי זקור ורגליים מפוסקות

עליתי על הכלי שלו והתחלתי לרכב עליו

פעם אני שולט בקצב הרכיבה ופעם נותן לו לחדור מלמטה ולהטריף לי את החור


אחריי זיון שחשבתי שלא יגמר ירדתי ממנו ושוב הבאתי לו מציצה עמוקה עד קנה הנשימה

ואז שוב עליתי על הכלי שלו והתחלתי לרכב עליו

הפעם אם הפנים לכיוונו


אחר כך הוא הפך אותי על הבטן על הספה
עלה עליי אם שתי רגליים על הספה והתחיל לדהור עליי מאחורה קורע לי את הישבן
כל חדירה פיצוץ

היה לו קצב מטריף נכנס ויוצא לא מהר ולא לאט ואני מרגיש כל סנטימטר מהכלי שלו
עד שהוא הכניע אותי וגרם לי לבקש שיגמור כבר

ירדתי על הברכייים הוא נעמד מעליי והתחיל לזיין לי את הפה
 מצצתי לו עמוקות טורף את הכלי הלם שלו
ואז הוא שוב לקח שליטה החזיק לי בראש וזיין אותי בפה
עד שגמר ומילא לי את הפנים בכמות עצומה של שפיך חם
הוא נאנח וזעק גומר עוד ועוד







הבחור פתח אונליפאנס







איזה עובי  







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה