זיון עם קלווין

זיון עם קלווין 

שוחחנו כמה פעמים ויום שישי אחד החלטנו להיפגש


הגעתי עליו הביתה 
התחלנו להתנשק מורידים עוד ועוד בגדים עד שנותרנו בתחתונים
עלינו על המיטה והמשכנו להתחרמן


הוא עלה מעליי בפיסוק ואז שלף את הזיין שלו
לקחתי את הזיין שלו ביד ובלעתי אותו 
מצצתי לו בתאווה את הכלי שלו עמוק

הוא נעמד מחוץ למיטה והתפשט לגמרי
הזין שלו היטלטל מצד לצד
נדכבתי על הגב על המיטה שהראש שלי על קצה המיטה
הוא החשיר את זזין שלו לתוך הפה שלי 


והתחיל לזיין אותי בפה
אחזתי בישבן שלו ובלעתי את כל הכלי שלו עמוק
הוא הוציא את הזין שלי מהתחתון והתחיל לרדת לי על הכלי 

ירדתי צהציטה ונתתי לו לזיין אותי בפה בולע בשקיקה את הכלי שלו 
הוא הפך אותי על הצד והתחיל לשחק לי עם החור
אוכל אותו עמוק עם הלשון מכניס אצבעות משומנות ומכין את הישבן שלי

הייתה לו לשון ארוכה וחמה והוא החדיר אותה עמוק לחור שלי 
וגירה אותי מאוד
דפקתי את הישבן שלי על הלשון שלו והוא ליקק לי את החור ומצץ לי מאחורה
הוא מצץ לי את הכלי מלמטה ודחץ אצבעות משומנות לחור שלי מוצץ אותי ומזיין אם האצבעות שלו 
הטריף לי את החור

ממש חפר לי אם האצבעות ושיגע אותי 

ואז הרים אותי לדוגי והתחיל לזיין חזק ישר על החדירה הראשונה זיין עמוק וחזק
מנענע אותי ודופק לי את הצורה חזק מאחורה

ואז יצא הוריד את הקונדום ומילא לי את הפנים בשפיך חם וטרי
הוא הביא לעצמו ביד מעל הפה שלי והמשיך לפלוט עוד ועוד

הסתערתי על הזיין שלו ומצצתי כל טיפה 






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה