צעיר אוקראיני חתיך ומצוייד משגל אותי בפריז

 צעיר אוקראיני חתיך ומצוייד משגל אותי בפריז


עם תמונת פרופיל כזאת סקסית ישר נכנסתי לבדוק
 XXLגוף סקסי ומפוסל אקטיבי ומציין שהוא במידת 



כבר דמייניתי את עצמי מלקק את הגוף המדהים שלו 
התחלנו לדבר בצאט 
ולמרות שהבטחתי לעצמי שהפעם אני רוצה זיון רומנטי 
התחלתי לשאול אותו על סקס חזק ושליטה
נראה שהוא די נדלק
קבענו שיגיע עליי למלון



הייתי כבר נקי ומוכן  עד שהוא הגיע שימנתי את החור שלי וישבתי על פלג אנאלי כדי להיות מוכן לכלי העבה שלו 

בשעה היעודה הוא דפק על דלת החדר שלי 
לבשתי את חלוק הרחצה שאני עירום מתחתיו והצצתי מהענית
הוא נראה בדיוק כמו בתמונות 
פתחתי את הדלת ונעלתי את החדר מאחוריו 




חייכתי עליו אבל הוא תפס אות בצוואר והצמיד אותי על הקיר
הוא תלש ממני את החלוק ונותרתי עירום עם הגב עליו
הוא פקד עליי להמתין ככה 
ושמעתי אותו מתפשט 
הבלטתי את הישבן לכיוונו
והוא לא חיכה שניה הרגשתי את הזיין הענק שלו משתפשף בי מאחורה 
ואז חדירה עצומה
בלי משחקים בלי כלום ישר חדר עליי מאחורה 





הוא זיין אותי מאחורה ואז סובב אותי עם הפנים עליו
יכולתי לראות את הגוף החטוב שלו ואת הזיין הענק שלו מתנודנד בין הרגליים שלו
הוא אחז לי בצוואר ואמר לי לפתוח פה גדול
ואז הוא הביא לי יריקה עסיסית לתוך הפה




הוא המשיך לאחוז לי בצוואר ועם היד השניה שיחק לי בפטמות ואז סטירה קלה לזיין שלי 
הוא הכניס לי יד לפה חונק אותי קצת ואז הוריד אותי על הברכיים
וישר הכניס לי את הזיין העבה שלו לתוך הפה והתחיל לזיין אותי בפה עמוק 
הוא החזיק בראש שלי בשתי ידיים והניע אותו קדימה ואחורה שהזיין שלו בתוך הפה שלי 
ואז הוא הצמיד לי את הראש חזק למפשעה שכל הכלי הענק שלו בתוך הפה שלי 
הוא חנק אותי עם הזיין שלו ואז שיחרר

אחרי שזיין לי את הפה חזק והביא אותי למעין עירפול חושים הוא סובב אותי ושוב זיין אותי בעמידה
בפראות זיון עמוק וחזק 

הוא זיין וזיין בלי להתעייף דקות ארוכות 
הוא העלה אותי על המיטה בדוגי שם רגל אחת על הראש לי מצמיד אותו למזרון והמשיך לטחון אותי מאחורה
כמו חיה ואז נעמד מעליי והכניס לי את הרגל לפה ליקקתי לו את האצבעות והוא עומד מעליי זקוף עם הזיין הענק שלו


הוא כופף אותי על הגב שהחור שלי כלפיי מעלה הוא משך אותי שאני ישעל על המיטה עם הגב ואז עלה מעליי כיוון את הזיין שלו כלפי מטה והתחיל לחדור ולזיין אותי מלמעלה

אחר כך הוא שם אותי על השטיח על הגב פיסקתי רגליים הוא חדר וזיין אותי שמדי פעם נשכב עליי אני פותח פה והוא יורק לתוכו 

אחר כך הוא ישב ליד המיטה על השטיח בפיסוק נשען עם הגב על המיטה עליתי על הזיין שלו והוה שיגל אותי מלמטה שאני צמוד עליו הוא אמר לי להביא ביד בשמן שהוא מזיין אותי מלמטה



אחרי שירדתי ממנו הוא עבר לשבת על הספה הלכתי לכיוונו על ארבע ליקקתי לו את אצבעות כף הרגל ועליתי לאט לאט לאורך הרגליים שלו עד שחזרתי למצוץ לו את הזיין העבה שלו
הוא שם ידיים מאחורי הראש נשען לאחור נח ונהנה

אחר כך הוא עבר לעמוד בפיסוק אני על הברכיים ומצצתי לו שוב את הזיין מעביר לשון על כל האורך של הכלי המדהים שלו 
הוא ירד לשטיח אמר לי לשכב לצידו הוא נצמד עליי מאחורה וחדר במכה מזיין אותי חזק על השטיח 











עליתי על הספה פיסקתי רגלים הוא עמד על הברכיים על השטיח הוא חדר במכה כבר הייתי פתוח לגמריי 
הוא התחיל לזיין אותי ואז הוא הביא לי ביד עד שהזפרצתי 
הוא נעמד שאני מתחת על הספה הביא לעצמו ביד עד שהטיח עליי את כל המטען החם שלו 
הינו דביקים ומזיעים

נכנסנו להתקלח מזל שהמקלחת הייתה גדולה הוא חייך בהנאה
נכנסנו מתחת לזרם שטפנו את השפיך מגופנו
התחלתי לסבן אותו ושוב עמד לי ירדתי על הברכיים פיסקתי את העכוזים שלו והבאתי לו את הרימינג שרציתי להביא לו כל הזיון הישבן שלו הטריף אותי הוא הבליט את הישבן מולי ונתן לי לענג אותו ליקקתי לו את החריץ ואת החור מתחת למי המקלחת
עמד לי בטרוף וראיתי שגם לו שוב עומד הזיין 







































תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה