עיסויי וזיון מספרדי שווה

 אחד הדברים האהובים עליי זה להתחיל בעיסויי מפנק שהופך לזיון חזק


אחרי התכתבות קצרה ושיתוף הפנטזיות הגעתי לרוברט הביתה הוא נראה צעיר וסקסי ולבש מכנסי טרנינג וגופיה שהבליטה את הגוף החטוב שלו 



הוא הראה לי את חדר העיסויי הוא אמר שאני אתפשט ואשכב על המיטה והוא יחזור שאהיה מוכן 

מלאתי אחרי ההוראות התפשטתי לגמרי כמובן שעמד לי אבל התאפקתי ונשכבתי עירום על המיטה  אחרי כמה שניות רוברט נכנס לחדר

השמן שבו השתמש היה חמים ונעים הוא עיסה לי את הגב והזרועות ומשם עבר לרגליים עיסויי מהנה ומשחרר


משם הוא התחיל לעסות לא את הרגליים מלמטה למעלה מגיע עד לאזור החלציים ושוב מכף רגל עד האגן מעסה אותי בתנועות מחרמנות

הבלטתי את הישבן שלי כלפי מעלה ופיסקתי קצת רגליים חושף את החור שלי עליו 

הוא אמר שנתקדם השמעתי יללת הסכמה

הוא נעמד בצד והוריד חולצה יכולתי לראות בקצה העין גוף מהםם ושרירי  הוא נעמד ליד הגב שלי לקח מהשמן החמים ושפך קצת על הישבן שלי והתחיל לעסות לי את העכוזים בצורה מגרה 



ומדי פעם מעביר אצבע משומנת מעל החור שלי הוא המשיך לעשות לי את העכוזים והחריץ ומדי פעם הגיע נמוך יותר ועיסה לי את האזור בין הזיין לחריץ



הייתי מגורה כמו נמפומנית והרמתי את העכוז כלפיו הוא קלט את הרמז 

מרח עוד שמן על הידיים שלו עמד מעליי והתחיל לסובב אצבע אחת סביב החור שלי ואז להחדיר אותה לאט לאט לתוך החור שלי 

מתקדם לאט מפסק לי את העכוזים וחודר עם עוד אצבע דופק אותי קלות עם שתי אצבעות שהיד השניה שלו מפסקת לי את העכוזים



השמעתי קולות של הנאה הוא המשיך לחפור ולחדור עם שתי אצבעות ממש עמוק דוחף אותן ומתחפר איתן עמוק בתוך הישבן שלי אני נאנח 

הוא שאל אותי בקול מגרה אם אני רוצה את הזיין שלו ואני כמובן צורחתי כן



הוא מתפשט ונשאר עם תחתון שבקושי מכיל את הזיין שלו שכבר בזיקפה מלאה הוא חוזר לעסות לי את הישבן דופק אותי עם שתי אצבעות עומד מעליי ומזיין אותי עם האצבעות שלו



אני גונח כמו זונה ומבקש לקבל כבר זיין הוא מוציא את האצבעות מהחור שלי מעסה לי את כל הישבן ואז סוטר לי על הישבן רוכן עליי ומנשק אותי 

הוא שם לי יד על הראש מסתובב סביבי ולאט לאט מוריד את התחתונים ומוציא את הזיין שלו 







הייתי חם ומיד הסתערתי במציצה על הזיין שלו הוא החזיק לי את הראש והתחיל לזיין לי את הפה דוחף את הזיין שלו עמוק לגרון שלי מחכה קצת ואז ממשיך לזיין לי את הפה שאני שוכב על מיטת העיסויי



הוא עבר לשבת על הספה ופקד עליי לבוא על ארבע ולמצוץ לו את הזיין 

הוא ישב על הספה בפיסוק ואני באתי עליו ומצתי לו בין הרגליים 



אחר כך הוא אמר שנחזור למיטת עיסוי עליתי עליה הוא השכיב אותי על הצד

ומיד ניגש עם הזיין שלו לחור שלי 

שם יד אחת על המותניים שלי יד שניה על הזיין שלו והתחיל לדפוק אותי מאחורה

הוא נשען עלה עליי וזיין אותי לאט אבל עד הסוף חודר ויוצא ממש חופר לי עם הזיין שלו את החור





אחרי שיצא נשכבתי על הגב ופיסקתי רגלים באוויר הוא אחז לי ברגליים כיוון את הכלי שלו לתוך החור שלי והמשיך לזיין אותי



הפעם אני יכול לצפות בו בקלות רואה את הגוף שלו משומן קלות מבריק מבליט כל שריר מזיין אותי 


הוא התחיל לדהור עליי ואני הגדלתי את הפיסוק מאפשר לו לזיין חזק ועמוק

הוא הגביר את הקצב ושראיתי שהוא הולך לגמור ירדתי על הרצפה הוא הביא לעצמו ביד והשפיך לי על כל הפרצוץ





















תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה