מילון מונחים - תנוחות

  תמונות שיעזרו להבין את התיאורים שלי לתנוחות שונות

תנוחה מועדפת לרימינג אפשר להנות מהחתיך שמעניקים לו רימינג


תצדי מעדיף לראות את האקטיבי בפעולה


מסטר גייקון יושב על הפנים של העבד שלו זוכה לרימינג עמוק


ליקוק רגליים למאסטר איטלקי 


רימינג מדהים שהאדון עומד בפיסוק מעל העבד ויורד לאט לאט על הפנים שלו


יש מציצה ויש זיון בפה


מסטר גייקון מראה מי הבוס


רימינג עמוק בין העכוזים המושלמים


מציצה שהאקטיבי מכין את החור שלי לזיין העבה שלו 



תמייד מעדיף לראות את האקטיבי עובד



יש מציצה ויש זיון עמוק בפה




זיון גרון
חונק אותי עם הזיין שלו  


אקטיבי חונק אותי על הזיין הענק שלו 




זיון פה אגרסיבי עד קנה הנשינה

69 של רימינג


חדירה מאחור


תמיד מעדיף לצפות באקטיבי בפעולה 



DP
משפד את עצמי על הזיין של האקטיבי 


על השולחן מפסק רגליים 


בעמידה מאחור





החור כלפי מעלה והאקטיבי חודר מלמעלה






משב אוויר על החור הפתוח 




רכיבה עם 2 רגליים על המזרן 



























































חודר עמוק עמוק


האקטיבי דוהא עליי מאחורה ומפרק ךי את החור





דוגי









צןפה על הגב ונהנה





על הגב על השולחן נותן לאקטיבי לעבוד


נשכב על השולחן פותח רגלייים וצופה באקטיבי החתיך מזיין אותי


האקטיבי מפרק לי את הישבן














מכין את הישבן של הפסיבי


יוצא לגמרי ונכנס


האקטיבי לא יכול לחכות ומזיין בעמידה





מתחילים במציצה עמוקה






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה