מזיין בחור צכי צעיר

 מזיין בחור צכי צעיר


הגעתי לפראג יום לפני פגישה חשובה החברה שכרה לי חדר במלון מפואר

ועם טיפ קטן לבחור בקבלה קיבלתי סוויטה נחמדה עם גקוזי רחב

מה שחירמן אותי דמיינתי כבר גבר מצוייד טוחן לי את הצורה בגקוזי 

אבל בחור צעיר יצר איתי קשר והתברר לי די מהר שהוא פאסיבי שמחפש זיון 

היית שעת צהריים והחלטתי להזמין אותו עליי למלון 



הוא היה בדיוק ההפך ממה שאני מחפש גם צעיר וגם פאסיבי אבל החלטתי להזמין אותו בכל מקרה 



הוא הגיע די מהר ונקש על דלת החדר הוא היה יפה כמו בתמונות ודי חרמן בטרוף

איך שפתחתי את הדלת הוא התחיל לנשק אותי ונמרח עליי 

התגלגלנו על המיטה והתנשקנו צרפתיות עמוקות 

אחרי שנרגענו קצת אמרתי לו שהכנתי את הגקוזי שיתפשט וייחכה לי בתוכו


 

הוא התפשט לגמריי ועינטז עם הישבן החמוד שלו לתוך חדר האמבטיה

אחרי כמה דקות התפשטתי ועם זיין זקוף הלכתי גם לחדר האמבטיה

הוא היה יפה כמו מלאך ושראה את הזיקפה שלי נשען על דופן הגקוזי עם פה פתוח

שמתי רגל אחת על הגקוזי והכנסתי את הזיין לפה הרך שלו הוא התחיל למצוץ לי בהתלהבות שפתיים רכות עוטפות את הזיין שלי 



ראיתי שהוא די טוב החזקתי לו את הראש והתחלתי לזיין לו את הפה בהתחלה לאט ואחר כך שראיתי שהוא משתף פעולה יותר חזר ואז הכנסתי את הזיין שלי הכי עמוק לתוך הפה שלו הוא גיעגע קצת ואז שיחררתי

נכנסתי גם אני לגקוזי 

הוא עלה עליי והתחלנו להתנשק ולהתמזמז הוא היה ממש רעב לסקס

החזקתי לו את שני העכוזים שהוא עליי הוא התרומם לקח את הזיין שלי ביד אחת והתחיל להחדיר אותו לישבן החמוד שלו 

הוא שיפד את עצמו על הזיין שלי והתחיל לזיין את עצמו עולה ויורד הבחור היה ממש חם לזיין 



נתתי לו לזיין את עצמו על הכלי שלי הוא ממש היה טוב עלה וירד על הזיין שלי ושהזיין שלי היה ממש עמוק בתוך הישבן שלו הוא ניענע את האגן שלו בצורה מעגלית 

לא הייתי צריך לעבוד הרבה הוא עשה את רוב העבודה 



אחרי כך הושבתי אותו בפיסוק על שפת הגקוזי והתחלתי לענג אותו ליקקתי את השוקיים הבתוליים שלו ואז התחלתי למצוץ לא ולינוק את הזיין שלו 

משם עברתי לחור שלו שכבר היה די פתוח אחרי שזיינתי אותו התזתי קצת מים מהגקוזי על הישבן שלו וטרפתי לו את החור חודר עמוק עמוק עם הלשון הוא גנח בטירוף 



אחר כך התחלפנו אני ישבתי על שפת הגקוזי והוא מצץ לי את הזיין עם השפתיים הרכות שלו הוא עצר שהזיין שלי בתוך הפה שלו ידעתי מה הוא רוצה נעמדתי בגקוזי וזיינתי לו את הפה ראיתי שיש לו סיבולת וחדרתי עמוק עם הזיין מגיע לו לקנה הנשימה


אחר כך יצאנו מהגקוזי והתנגבנו

הוא נשען על הקיר בתנועה מגרה וזיינתי אותו בעמידה משפד לו את הישבן מצמיד אותו עליי וחודר עמוק עמוק מרים את עצמי על קצות האצבעות ומגיע לו עמוק עמוק בתוך הישבן

נכנסנו לחדר השכבתי אותו על שולחן העבודה על הגב הוא פיסק רגליים גררתי אותו עליי וזיינתי אותו הכי חזק שאני יכול על השולחן 

פירקתי לו את הצורה אוחז לו במותניים וחודר עמוק נשען עליו ומתחפר עוד יותר עמוק לחור שלו


הוא ממש אהב זיין ולא היה שבע ורק רצה עוד ועוד זיינתי אותו בהפסקות על השולחן 

אחר כך עברנו למיטה הוא מייד נעמד בדוגי על המיטה הישבן העגול שלו דרש עוד

שפכתי לוב על הישבן של החור שלו  כבר היה די פתוח ומגרה שמתי קצת לוב על היד והתחלתי לשחק לו בחור

 החור הגמיש איתגר אותי כבר הייתי עם 3 אצבעות בחור שלו מענג אותו 

וכאילו הוא רצה עוד ועוד הכנסתי עוד אצבע ומשם לפיסט מלא המרחק היה קצר

הישבן הזה היה ממש רעב והצלחתי להחדיר עליו את כל היד עד חצי הזרוע הוא נאנח כמו מופרע הבאתי לו פיסט שווה והוא התחיל לטפטף שפיך מהזיין שלו בלי שליטה



מה שגירה אותי עוד המשכתי להביא לו פיסט עמוק לישבן הוא נאנח כמו זונה הביא לעצמו ביד וגמר על המיטה

הדפתי אותו על המיטה על הבטן נשכבתי עליו והתחלתי לזיין אותו בחור שהיה עכשיו מאוד פתוח הוא עזר לי וכיווץ את הישבן הקטן שלו סביב הכלי שלי 

זיינתי אותו דקות ארוכות  המגע עם הגוף שלו היה מגרה ומהר מאוד מילאתי את החור הפתוח שלו בשפיך חם 



התנשמתי כמו חיה מעליו ולקח לי דקות ארוכות להסדיר את הנשימה 

היינו דביקים ומזיעים אבל גם עייפים נשכבנו זה לצד זה מתנשקים וכמעט נרדמנו










תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה